Podpora AGC pro nevidomé

Sociální agentura v Teplicích pomáhá lidem řešit těžké sociální situace. Nyní, díky podpoře AGC mohou jednodušeji žádat o pomoc i nevidomí. Do budovy teplické pobočky byl instalován speciální „hlasový majáček“, který umožňuje nevidomým bezpečnou orientaci. Zařízení v hodnotě 15.000 korun zaplatila firma AGC Automotive Czech. Třetinu peněz mezi sebou dokonce vybrali zaměstnanci firmy.

Jaromír Licek, ředitel Sociální agentury:Pevně věřím, že naše aktivita bude impulsem pro komplexní dořešení informačního systému pro nevidomé občany v Teplicích. Věřím, že se nám podaří vyvolat veřejnou diskusi za účasti dalších dotčených úřadů a organizací. Velmi si vážíme, získané důvěry a finanční podpory ze strany AGC Automotive Czech a jejích zaměstnanců. Již od roku 2016 poskytujeme zaměstnancům firmy podporu v oblasti dluhového poradenství. V podstatě se jedná o zahájení další úrovně úspěšné spolupráce.“

Hlasový majáček funguje podobně jako informační a navigační systémy pro nevidomé. Tito lidé mají u sebe nebo ve své holi zabudovanou speciální krabičku. Když se krabička aktivuje, spojí se s navigačními a informačními body, kterou jsou rozmístěny po městě. Ty nevidomého informují o tom, kde se nachází a co zde může najít. „Takto stejně funguje i náš „hlasový majáček“ umístěný nad vchodem naší budovy,“ uvedl Jaromír Licek.

Částku 15.000 korun na nákup a instalaci zařízení darovala Sociální agentuře firma AGC Automotive Czech. „Víme, že Sociální agentura zajišťuje komplexní a kvalitní služby pro lidi, kteří řeší různé sociální problémy, od finančních až po rodinné. Přišlo nám jako smysluplné, že využít služby agentury budou nyní moci výrazně jednodušeji i nevidomí lidé. Proto jsme instalaci majáčku finančně podpořili. Mám radost, že se do tohoto projektu zapojili i naši zaměstnanci,“ řekl personální ředitel AGC Automotive Czech Tomáš Brokeš.
Řediteli Sociální agentury Jaromíru Lickovi předal ředitel AGC Automotive Czech Luděk Steklý certifikát na celou částku na konci března.

Přejít nahoru